.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میرحسین و کروبی درنظر یک نماینده مازندرانی

احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون شکنی سران فتنه از سال گذشته تا به حال و زمینه سازی این افراد برای وقایع 25 بهمن امسال گفت: همه ما معتقد بودیم که یک خیزش اسلامی در خاورمیانه و جهان اسلام پیش آمده که به طبع انوار قدسی انقلاب اسلامی بوده است . حال برخی افراد در روز 25 بهمن دست به کارهایی زدند تا این خیزش اسلامی منطقه تحت الشعاع آن قرار بگیرد و بشوند بوق تبلیغاتی جهان غرب و سلطه تا اصل مظلومیت این کشورها نمایان نشود .

وی در همین باره افزود: استکبار جهانی چقدر باید هزینه می کرد تا یک چنین تبلیغاتی برای نظام های خودکامه عرب می کرد ؟ در آستانه شکل گیری خاورمیانه اسلامی یک عده ای به بهانه طرفداری از کشور های عربی بزرگترین ضربه را به آنها زدند . این افراد اگر راست می گویند چرا در 22بهمن با مردم همراه نشدند ؟ چرا در گذشته شعار نه غزه،نه لبنان سر دادند و چرا زمانی که مردم مظلوم فلسطین قتل عام می شدند، اعلامیه ندادند؟

این نماینده مجلس یادآور شد: اگر کسی دارای حداقل اطلاعات سیاسی روزنامه ای باشد هم می تواند متوجه شود که این حرکت نشات گرفته از پایگاهی غیر از پایگاه افکار مردم ایران و مرام و مشی حضرت امام و رهبری انقلاب است .

احمد علی مقیمی به اشاره به عقبه سیاسی سران فتنه گفت: ما نباید فقط به موسوی و کروبی بپردازیم و از کسانی که این دو نفر را پشتیبانی می کنند غافل شویم . باید در این باره آسیب شناسی ریشه ای کرد تا به نتیجه رسید . عقبه این افراد مجمع روحانیون مبارز ، مجمع مدرسین و افرادی چون .....و .... هستند .

نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به آتی نیوز گفت: عده ای از خواص بعد از یک سال و اندی نسبت به سران فتنه موضع گرفتند که ما ضمن تقدیر از این افراد باید بگوییم که نسبت به این مسئله اعتراض نیز داریم چرا که این افراد پیش از آنکه دلشان برای مردم و انقلاب بسوزد ،قصد بازگشت به خود و تطهیر خودشان را دارند.

اگر توابین از همان اول به ندای امام حسین (ع) لبیک می گفتند ،چه بسا واقعه عاشورا اتفاق نمی افتاد . در واقع توابین به خونخواهی حسین ابن علی آمدند که خودشان را تطهیر کردند . وقتی ما به "کل ارض عاشورا و کل ارض کربلا" اعتقاد داریم یعنی امروز هم باید به ندای رهبری لبیک بگوییم . وقتی ایشان در نماز جمعه 30 خرداد می فرمایند :جسم ناقصی دارم ... این یعنی هل من ناصر ینصرنی .پس آن موقع این آقایان خواص کجا بودند ؟ البته هنوز هم دیر نشده و ما از موضع گیری هر چند دیر هنگام این اقایان استقبال می کنیم .

این نماینده مجلس در پایان با ذکر گلایه ای از قوه قضائیه گفت: البته ما از قوه قضائیه گله داریم چرا که اگر یک آدم بدبخت و بیچاره مرتکب چنین اعمالی نسبت به نظام می شد ،آیا به همین صورت با او مماشات می کردند ؟ وی در پایان تاکید نمود که این افراد فتنه گر باید طبق قانون محاکمه شوند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 اسفند 1389
جناب آقاي مقيمي ،نماينده محترم شما همه ماراگمراه كرديد نميدانيم شماراست ميگوييديا آنها؟خداهمه مارابه راه راست هدايت كند.اگراشتباه است 1نفر؟2نفر؟بالاخره چندنفر؟مجمع روحانيون چند نفرند؟مجمع مدرسين چندنفرند؟خواص چند نفرند؟بسياري ازبزرگان اوايل انقلاب (خواص)ياخودگمراه شدنديافرزندان آنهايا خانوادگي گمراه شدند؟!.............
نا شناس 7 اسفند 1389
یعنی میلیونها نفر از مردم ایران زمین گمراهند و آقای مقیمی دانا و دانشمند!
اینست منطق شما؟
مريم - گلوگاه 8 اسفند 1389
دست من بشكنه كه به اين متفكر راي دادم . غلط كردم ... آه خداي من
نا شناس 8 اسفند 1389
خداوند متعال بزرگترین قضاوت کننده است نه امثال شماها!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.